Introductie Marjan van der Beek (owner Fresh Insights);
Always go the extra mile. Dat is voor mij als van zelfsprekend.
Ik ben energiek, authentiek en altijd maar bezig met oplossen, verbeteren en creëren.
Mijn voldoening haal ik uit ondernemen en het realiseren van strategische trajecten voor organisaties.
Ik ben ondernemer sinds 2011 en biedt mijn diensten (Consultancy, Business development, Concept development en Project management) aan onder de naam Fresh Insights.
Overtuiging;
De wereld veranderd in een hoog tempo. Gedreven door technologie volgen ontwikkelingen elkaar steeds sneller op.
Organisaties zullen voldoende wendbaar en flexibel moeten zijn/worden om tijdig te kunnen anticiperen op
kansen en bedreigingen in haar markten. Alleen organisaties die blijven innoveren, blijven relevant. Nu en in de toekomst..
Fresh Insights wil ondernemers en directies helpen bij;
• Het duiden en oplossen van bedrijfskundige issues
• Het optimaliseren van de organisatie- en procesinrichting richting een wendbaar consistent model
• Het transformeren van organisaties van productgericht naar klantgericht
maar ook bij..
• Het ontwikkelen van rendabele nieuwe business-/ verdienmodellen
• Het managen van organisatie veranderingen gerelateerd aan nieuwe business-/ verdienmodellen
• Het ontwikkelen van concepten o.b.v. duurzame klantwaarde creatie
Kort en goed:
Tijdig inzicht geven, waar nodig anticiperen en samen bouwen aan een organisatie die door haar flexibiliteit en wendbaarheid
blijvend relevant weet te zijn voor haar klanten.
Krijgt energie van;
• Het duiden en oplossen van bedrijfskundige issues
• De optimalisatie van organisatie- en procesinrichting richting een wendbaar consistent model
• Het transformeren van een product georiënteerde organisatie naar een klant focus organisatie
maar ook van..
• Innoveren, creëren en verbeteren
• Het ontwikkelen van nieuwe rendabele business-/ verdienmodellen
• Het managen van organisatie veranderingen gerelateerd aan nieuwe business-/ verdienmodellen
• Concept ontwikkeling (o.b.v. duurzame klantwaarde creatie)
Werkstijl;
• Analytisch, gedreven, verantwoordelijk, autonoom, proactief, hands-on, resultaatgericht, besluitvaardig, stressbestendig en flexibel
Aanpak;
• Define the problem | Research the context | Find the solution / Creating a concept | Make it work
Vaardigheden;
• In staat om processen / organisaties te optimaliseren richting verbetering van klantwaarde, kostenefficiëntie en verhoogd rendement
• Ondernemend; innoveert met een scherp oog voor rentabiliteit, zet vernieuwing in gang
• Overtuigingskracht; in staat mensen met zich mee te krijgen, te motiveren en samenwerkingsverbanden tot stand te brengen
• Helikopterview, conceptueel, strategisch
• Leiderschap (authentiek), realisatiekracht
Ervaring;
Analist | Backoffice medewerker | KlantenService medewerker | Sales medewerker | Lijn manager | Algemeen management | Marketeer (online & offline) | Product manager | Marketing manager | Supply chain- / multichannel manager | Change manager | Project manager | Programma manager | Entrepreneur | Business strategy consultant | Concept developer | Start-up pionier / kwartiermaker | Financieel management | Business Analist | Business developer
Expertise;
Organisatie optimalisatie en concept ontwikkeling. Expertise opgebouwd in meer dan 25 jaar praktijk ervaring (onderzoek, loondienst, ondernemerschap) in functies bij verschillende bedrijven in verschillende branches. Via de onderstaande iconen bereikt u overzichten waarin de ervaring en opleiding is gespecificeerd.
Always go the extra mile. Dat is voor mij als van zelfsprekend.
Ik ben energiek, authentiek en altijd maar bezig met oplossen, verbeteren en creëren.
Mijn voldoening haal ik uit ondernemen en het realiseren van strategische trajecten voor organisaties.
Ik ben ondernemer sinds 2011 en biedt mijn diensten (Consultancy, Business development, Concept development en Project management) aan onder de naam Fresh Insights.
Overtuiging;
De wereld veranderd in een hoog tempo. Gedreven door technologie volgen ontwikkelingen elkaar steeds sneller op.
Organisaties zullen voldoende wendbaar en flexibel moeten zijn/worden om tijdig te kunnen anticiperen op
kansen en bedreigingen in haar markten. Alleen organisaties die blijven innoveren, blijven relevant. Nu en in de toekomst..
Fresh Insights wil ondernemers en directies helpen bij;
• Het duiden en oplossen van bedrijfskundige issues
• Het optimaliseren van de organisatie- en procesinrichting richting een wendbaar consistent model
• Het transformeren van organisaties van productgericht naar klantgericht
maar ook bij..
• Het ontwikkelen van rendabele nieuwe business-/ verdienmodellen
• Het managen van organisatie veranderingen gerelateerd aan nieuwe business-/ verdienmodellen
• Het ontwikkelen van concepten o.b.v. duurzame klantwaarde creatie
Kort en goed:
Tijdig inzicht geven, waar nodig anticiperen en samen bouwen aan een organisatie die door haar flexibiliteit en wendbaarheid
blijvend relevant weet te zijn voor haar klanten.
Krijgt energie van;
• Het duiden en oplossen van bedrijfskundige issues
• De optimalisatie van organisatie- en procesinrichting richting een wendbaar consistent model
• Het transformeren van een product georiënteerde organisatie naar een klant focus organisatie
maar ook van..
• Innoveren, creëren en verbeteren
• Het ontwikkelen van nieuwe rendabele business-/ verdienmodellen
• Het managen van organisatie veranderingen gerelateerd aan nieuwe business-/ verdienmodellen
• Concept ontwikkeling (o.b.v. duurzame klantwaarde creatie)
Werkstijl;
• Analytisch, gedreven, verantwoordelijk, autonoom, proactief, hands-on, resultaatgericht, besluitvaardig, stressbestendig en flexibel
Aanpak;
• Define the problem | Research the context | Find the solution / Creating a concept | Make it work
Vaardigheden;
• In staat om processen / organisaties te optimaliseren richting verbetering van klantwaarde, kostenefficiëntie en verhoogd rendement
• Ondernemend; innoveert met een scherp oog voor rentabiliteit, zet vernieuwing in gang
• Overtuigingskracht; in staat mensen met zich mee te krijgen, te motiveren en samenwerkingsverbanden tot stand te brengen
• Helikopterview, conceptueel, strategisch
• Leiderschap (authentiek), realisatiekracht
Ervaring;
Analist | Backoffice medewerker | KlantenService medewerker | Sales medewerker | Lijn manager | Algemeen management | Marketeer (online & offline) | Product manager | Marketing manager | Supply chain- / multichannel manager | Change manager | Project manager | Programma manager | Entrepreneur | Business strategy consultant | Concept developer | Start-up pionier / kwartiermaker | Financieel management | Business Analist | Business developer
Expertise;
Organisatie optimalisatie en concept ontwikkeling. Expertise opgebouwd in meer dan 25 jaar praktijk ervaring (onderzoek, loondienst, ondernemerschap) in functies bij verschillende bedrijven in verschillende branches. Via de onderstaande iconen bereikt u overzichten waarin de ervaring en opleiding is gespecificeerd.
Fresh Insights | Define the problem | Research the context | Find the solution | Creating the concept | Make it work |